Hehoheho lalalalalalalalala

7 oktober 2017 - Karangahake, Nieuw-Zeeland

gold mine trackGold mine hikeGold mine hikeGold mine trackGold mine hike

Er waren eens 7 dwergen.... ow nee, ik was alleen en ik ben 1.77 lang, dus ietjes groter dan een dwerg maar alé.

Dit weekend ben ik alleen op pad geweest. Ik heb een wandeling gemaakt van 15 km langs de gold mines in Karangahake. Het was een erg mooie track met veel historie. Ik had heel de dag het liedje van de 7 dwergen in mijn hoofd. Hehoheho lalalalalalalalala :D

Ik ging deze wandeling toen omdat ik aan het oefenen ben voor de Tongariro alpline crossing. Deze is 20 km lang. De 15 km van the gold mine track ging mij best goed af, dus nog even oefenen en dan ben ik klaar voor de Tongariro!!!

Hot water beachVerder heb ik nog een poging gedaan om naar de Hot water beach te gaan. Maar zoals vaak in NZ was het kneiter hard aan het regenen. Ik heb een klein stukje over het strand gelopen en ben daarna half verzopen begonnen aan de rit terug naar Auckland.